Vaše nová obchodní adresa

ATRIUM FLORA

Vinohradská 2828/151

PSČ 130 00 Praha 3 - Žižkov

Atrium Flora

Zřiďte si sídlo ve výjimečném multifunkčním centru v Královských Vinohradech.
Kousek od historického centra Prahy, se skvělou dopravní dostupností a možností parkování.

  • Přímo na metru A
    Flora
  • NONSTOP provoz 24
    hod denně, 7 dní v 
    týdnu
  • Recepční na patře,
    zasedací místnosti,
    denní kanceláře
  • Moderní budova
    třídy “A”

O budově Atrium Flora

Plně vybavené kanceláře ihned k pronájmu v rámci multifunkčního obchodního centra na Praze 3 v Královských Vinohradech jen 2 km od historického centra Prahy se skvělou dopravní dostupností a možností parkování.

Špičková kancelářská budova kategorie A v rámci multifunkčního centra Atrium Flora na Královských Vinohradech jedinečným způsobem spojuje kancelářské prostory s nákupní pasáží.

Vstup do budovy je uveden reprezentativní halou s recepcí a zázemím pro krátké posezení. Vstoupit do centra lze přímo ze stanice metra Flora (linka A). Zajištěno je i pohodlné parkování se 750 parkovacími místy v podzemních garážích. Budovu střeží centrální systém ostrahy s CCTV. K dispozici je dostatek kaváren a restaurací.

Popis našichKANCELÁŘSKÝCH PROSTOR

  • Designové kancelářské centrum plně vybavených kanceláří o ploše 1 060 m2 kancelářských prostor s flexibilním využitím dispozic. Vás i vaše obchodní partnery okouzlí velká 800 m2 terasa s nádherným výhledem na Prahu.
  • Unikátní propojení kanceláří se špičkovým obchodním centrem (130 obchodů - kavárny, restaurace, obchody, služby na ploše 20 000 m2.
  • 35 plně vybavených kanceláří  vybavených novým moderním nábytkem k okamžitému pronájmu s přístupem 24 hod denně/ 7 dní v týdnu.
  • 3 moderní zasedací místnosti vybavené audio vizuální a prezentační technikou s kapacitou až 15 osob.
  • Vlastní reprezentativní recepce na patře s prostorným vstupním lobby pro příchozí návštěvy.
  • Moderní společné prostory pro odpočinek, zábavu a neformální schůzky,
  • Zařízené kuchyňky s možností neomezené konzumace nápojů.
  • Klimatizovaná serverovna provozující profesionální síťovou infrastrukturu a špičkové ICT řešení s aktivním dohledem 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
  • Otevíratelná okna a úsporné vytápění (budova v energetické třídě A).
  • Kanceláře zabezpečené čidly, protipožární systémy, prostory monitorovány bezepčnostními kamerami

Příznivé služby a jejich ceník

Popis služby

Sídlo KOMFORT je služba splňující zákonné povinnosti na sídlo společnosti s možností pronájmu kancelářských prostor a zasedací místnosti.

Sídlo BYZNYS je služba pronájmu zařízené kanceláře nebo zasedací místnosti včetně umístění sídla a zázemí společnosti.

Sídlo BYZNYS obsahuje například neomezené využití odpočinkové (relax) zóny s připojením na internet, neomezenou konzumaci nápojů v kuchyňce centra, okamžitou avizaci o doručené poště, využití telefonního a faxového čísla recepce aj.

Klient má možnost využít celou řadu doplňkových služeb jako např. službu Telefonní operátorka, nadstandardní zviditelnění firmy, možnost přeposílky došlé pošty a mnoha dalších.

Ceník služeb

V měsíčním poplatku jsou zahrnuty tyto služby Sídlo
KOMFORT
Sídlo
BYZNYS
Korespondenční adresa Korespondenční adresa pro příjem pošty I k využití na firemních vizitkách a obchodních materiálech.
Souhlas & označení sídla společnosti Poskytnutí sídla společnosti zapsaného v obchodním rejstříku, označení sídla v souladu se zákonem u vstupu do prostor.
Možnost pronájmu denní kanceláře nebo zasedací místnosti Pronájem vlastní kanceláře vybavené nábytkem se zabezpečeným připojením k internetu v provozní době centra.
Počet předplacených hod. pronájmu denní kanceláře nebo zasedací místnosti * 0 hod. od 12 hod. do 48 hod.
Příjem a úschova došlé pošty Příjem a úschova doručené pošty vyškolenými recepčními, evidence doporučené pošty v knize příchozí pošty.
Vyzvednutí doručené pošty Vyzvednutí doručené pošty na recepci Scott & Weber v provozní době centra (Po-Pá, 8:30-17:00 hod.)
Oznámení o doručení pošty emailem Odeslání oznámení o doručení zásilky na email klienta. Komfort: 1x týdně, Byznys: okamžitě
Telefon & Fax Využití centrálního telefonního a faxového čísla
Odpočinková (relax) zóna Možnost využití odpočinkových prostor v centru s připojením k internetu.
Neomezená konzumace nápojů Konzumace nápojů (kvalitní káva, čaje, mléko, voda) v kuchyňce centra.
Parkování Možnost parkování před/v budově centra.
Měsíční poplatek (cena bez DPH) ** Cena za měsíc při předplatném na 2 roky 1 190 Kč 1 390 Kč
Cena za měsíc při předplatném na 1 rok 1 590 Kč 1 790 Kč

* Platí pro smlouvy uzavřené na dobu 12 měsíců pro variantu 12 hod pronájmu, za blok dalších 12 předplacených hodin denní kanceláře nebo zasedací místnosti se účtuje 200 Kč/měsíc. Hodiny pronájmu denní kanceláře nebo zasedací místnosti lze libovolně čerpat. Pronájem je možné rezervovat přes rezervační systém Scott & Weber. Minimální počet hodin čerpání pronájmu u denní kanceláře jsou 4 hodiny, u zasedací místnosti 1 hodinu. Bloky přeplacených hodin jsou možné objednávat pouze pro 12 hod. Maximální čerpání 48 hod./rok.

** Cena neobsahuje jednorázový aktivační poplatek ve výši 1 400 Kč bez DPH.

Doplňkové služby k sídlu na Praze 3

  • Pronájem denní kanceláře
    na 1-4 dny v měsíci

    Pronájem vlastní plně vybavené kanceláře s internetem a s neomezenou konzumací nápojů v provozní době centra za zvýhodněnou cenu.

    od 750 Kč/den
  • Pronájem zasedací místnosti

    od 450 Kč/ hod.
  • Blok 12 předplacených
    hodin denní kanceláře
    nebo zasedací místnosti

    200 Kč/ měsíc
  • Přeposílka pošty

    Přeposlání pošty na adresu určenou klientem.

    200 Kč / měs
    + reálné poštovní
    náklady
  • Skenování došlé pošty

    V případě přání zásilku naskenujeme dle Vašich požadavků.

    200 Kč / měs
  • Telefonní operátorka

    Unikátní telefonní číslo obsluhované telefonní operátorkou přijímající telefonní hovory jménem firmy klienta s možností přesměrování hovoru.

    550 Kč / měs
    + reálné tel. náklady
  • Full Service

    Zajištění vkladu do obchodního rejstříku včetně přípravy návrhu změny v OR včetně změny na ostatních úřadech.

    4000 Kč
    + reálné náklady
  • Nadstandartní zviditelnění firmy

    Umistění loga na informativních tabulích

    od 350 Kč / měsíc

Atraktivní adresa centra

Praha 3, Flora
Vinohradská 2828/151,130 00 Praha 3-Žižkov,
Vchod C z ulice Jičínská - 7 patro
Mobil: +420 727 922 005
Telefon: 226 296 100
Email: atriumflora@scottweber.cz

Dopravní spojení

Auto
Loc: 50°04'40.9"N 14°27'40.4"E
s 750 parkovacími místy v podzemních garážích v budově.

Metro
Zelená trasa A, stanice Flora

Bus
Linka 136, 175 zast. Flora

Tram
Linka 5, 10, 11, 13, 16, 51, 55, 58, zast. Flora

Popis lokality Atrium Flora

Multifunkční centrum Atrium Flora je situované v atraktivní lokalitě Královských Vinohrad na Vinohradské ulici v Praze 3. Výhodou je umístění pouhé 2 km od samotného historického srdce Prahy, stejně jako výborná dopravní dostupnost. V ulici Vinohradská staví tramvaje č. 5, 10, 11 a 16. Zastávku zde má autobus č. 136 (Kobylisy-Jižní Město) a 175 (Florenc-Sídliště Petrovice). Do kancelářské části budovy lze vstoupit přímo ze stanice metra Flóra (trasa A) nebo dalšími dvěma vchody. Perfektní je také silniční napojení na Pražský okruh a pražskou magistrálu. S ohledem na lokalitu a velké terasy s jedinečným výhledem na Prahu působí kanceláře luxusním dojmem. Multifunkční centrum Atrium Flora je rozhodně dobrou firemní adresou, své zázemí tady už našly společnosti, jako je Danone, a.s., Reckitt Benckiser, spol. s r.o. Advokátní kancelář Brož, Sedlatý s.r.o., INSIA a.s. nebo Kajima Czech Design and Construction s.r.o. V okolí centra jsou hotely, banky a další služby.


Nezávazná poptávka

Zašlete nám svůj dotaz a nezávaznou nabídku obdržíte obratem nebo nás můžete kontaktovat na tel. čísle:
800 550 570 (zelená linka)