PRONÁJEM PLNĚ VYBAVENÉ KANCELÁŘE

Společnost Scott & Weber nabízí plně vybavené kanceláře různých velikostí ke krátkodobému i dlouhodobému pronájmu pro jednotlivce i společnosti s mnoha zaměstnanci.

PRONÁJEM PLNĚ VYBAVENÉ KANCELÁŘE

  • Chcete mít kancelář v některém z nejmodernějších business center v Praze?
  • Připravíme Vám kancelář na míru dle vašich přání a finančních možností s maximálním množstvím služeb.
  • Nabízíme k pronájmu plně vybavené kanceláře již od jednoho pracovního místa v nejvyhledávanějších lokalitách v Praze.

Proč si vybrat Plně vybavené kanceláře od Scott & Weber

Společnost Scott & Weber nabízí plně vybavené kanceláře různých velikostí ke krátkodobému a dlouhodobému pronájmu pro jednotlivce i středně velké společnosti o velikost v řádech několika desítek zaměstnanců. K získání kanceláře stačí mnohdy pouze jedna návštěva a podpis přehledné a jasně stylizované smlouvy o pronájmu. Klient získá dle svých požadavků komfortní zázemí pro svou práci již od prvního dne pronájmu. K dispozici jsou služby recepce, přístup do plně vybavené kuchyňky, možnost neomezené konzumace nápojů, využití odpočinkových zón a přístup do reprografického centra vybaveného technikou na zpracování dokumentů tj. skenování, tisk, kopírování, laminování a skartace. Poplatky za služby jsou zahrnuty v ceně nájmu. Klient tak může přesně naplánovat své výdaje na celé období smluvního vztahu. V případě změn obchodního plánu má klient možnost navýšit velikost pronajímaných prostor dle svých aktuálních potřeb. Plně vybavené kanceláře splňují požadavky těch nejnáročnějších klientů.

Co naše plně vybavené kanceláře k pronájmu obsahují

  • Okamžitá dostupnost (prakticky druhý den)
  • Krátkodobý pronájem
  • Možnosti navyšovat plochu dle aktuálních potřeb
  • Cenově efektivnější řešení oproti pronájmu tradičních kanceláří
  • 24/7 přístup, bezpečnost (kamery, ostraha, recepce)
  • Úklid prostor, doplněná kuchyňka, funkční servisovaná zařízení
  • Okamžité datová & hlasová konektivita:
  • Přidělení jedinečného telefonního & faxového čísla
  • Přijímání a vyřizování hovorů jménem klienta
  • Přesměrování a záznam o hovoru
  • Vysokorychlostní internetové připojení
  • Registrace sídla společnosti

Personál k vašim službám

  • management správy centra a vašich prostor
  • poštovní služby, kurýr
  • profesionální služby recepce včetně služby Call Answering
  • administrativní a technický support onsite

Volitelné služby, za které platíte, jen při jejich čerpání

  • pronájem zasedací a konferenční místnosti
  • pronájem videokonference
  • využití reprografického centra - tisk, kopírování, skenování, finišování dokumentu

Námi nabízené lokality

Revoluční 7
Praha 1

Moderní centrum v prestižní lokalitě přímo v historickém centru Prahy se zajištěným parkováním. Výborná dopravní dostupnost.

Budějovická alej Praha 4

Moderní centrum strategicky umístěné u stanice metra C Budějovická s přímým napojením na dálnici D1 a Pražský okruh.

Anděl Park Smíchov Praha 5

Moderní centrum s výhodnou polohou na začátku Radlické ulice v blízkosti metra Anděl. Výborná občanská vybavenost.

Garden Eleven
Praha 10

Centrum se skvělou dopravní dostupností v širším centru Prahy, volným parkovacím hlídaným stáním a stravováním v budově.

Vaše časté dotazy

Jaké jsou výhody plně vybavené kanceláře na klíč?

Plně vybavená a zařízená kancelář na klíč je připravena k okamžitému užívání. Spolu s telefonními službami a vysokorychlostním připojením k internetu nabízí centrum služby vyškolených zaměstnanců od recepčních, přes IT specialisty, manažera business centra až po pracovníky údržby. Standardem jsou služby příjmu, záznamu a přesměrování telefonních hovorů na dedikovaném čísle klienta, administrativně obchodní podpora, zpracování pošty, pronájem konferenčních a zasedacích místností a mnohdy i videokonferenčního systému.

Dle odhadů využívá v současné době v regionu Střední a Východní Evropy tyto moderní pokroková řešení řádově 10.000 klientů, kde v současnosti v tomto čísle převažují klienti virtuální kanceláří a sídel. Hovoříme-li čistě o poskytovatelích plně vybavených kanceláří v regionu CEE poskytuje tyto služby přibližně do 50 operátorů a celkový počet neustále výrazně narůstá.

Plně vybavená kancelář je díky vysoké flexibilitě, minimálním závazkům a cenové efektivitě nájmu přinejmenším zajímavou alternativou ke standardním pronájmům konvenčních kanceláří. V dnešním dynamickém světě umožňuje plně vybavená kancelář aktivně a efektivně řídit zásadní veličiny ČASU a PROSTORU a nabízí možnost upravit pronajatou plochu a dobu pronájmu dle potřeb klienta. Plně vybavená kancelář umožňuje firmám věnovat se výhradně klíčovým obchodním aktivitám a neztrácet čas únavnými činnostmi souvisejícími s vyhledáváním, vyjednáváním a zařizováním pronájmu standardních kanceláří ve velkých městech Střední a Východní Evropy.

Většina zařízených kanceláří se nachází v nejmodernějších či historicky známých budovách – byznys centrech, která naleznete na našich webových stránkách. Do takovýchto center se jinak bohužel podnikatelé a společnosti ze segmentu SME, díky požadavku na menší plochu pronájmu, nemají šanci jinak než přes poskytovatele služeb tzv. „Serviced Offices“ dostat.

Neocenitelnou výhodou konceptu Servisovaných kanceláří je připravená, moderní a vysoce dimenzovaná IT infrastruktura umožňující široký rozsah datových a telefonních služeb určená pro samostatné byznysmeny až po společnosti o velikosti v řádech desítek zaměstnanců, více v sekci IT SLUŽBY.

Jaké výhody mají naše zařízené kanceláře?

Zařízené kanceláře mají mnoho výhod. Jednou z největších je úspora nákladů za pořízení vybavení kanceláře, zajištění internetového připojení a pevné linky a s tím spojené časové prodlevy. Pod pojmem zařízená kancelář se skrývá mnoho výhod, které našim klientům zpříjemní a zvýhodní jejich podnikání. Nejedná se pouze o zařízenou, plně vybavenou kancelář, ale o kompletní zázemí. Klient má k dispozici i ostatní prostory centra, jako je zařízená kuchyňka s občerstvením, relax zóna a reprografické centrum. K dispozici je také služba recepce, která přijímá telefonické hovory, přebírá poštu a uvádí návštěvy. Klient tak ušetří mnoho nákladů za administrativu, techniku a  další. Vyúčtování služeb dostává klient souhrnně na jedné faktuře.

Získá klient s pronájmem kanceláře ještě nějaké další výhody?

S pronájmem vybavené kanceláře klient dále získává možnost umístit sídlo své společnosti do budovy business centra zdarma, a to po celou dobu trvání nájmu. Klient, který si u nás pronajme vybavenou kancelář, se může od prvního dne plně věnovat své práci. Vše ostatní zařídíme za něj. Pokud má klient jakékoliv požadavky, jsou mu k dispozici IT specialisté, provozní manažer centra, recepční služba.

Jak probíhá fakturace služeb. Kolik budu dostávat faktur od dodavatelů jednotlivých služeb?

Další výhodou našich služeb je transparentnost. Veškeré měsíční výdaje dostanete přehledně uvedené na jedné faktuře a ceník pronajmu kanceláří je zcela transparentní. Nemusíte tak skladovat množství faktur a dopočítávat se skutečných nákladů. S námi máte veškeré náklady jasně dané a přehledně vyčíslené pouze na jedné faktuře měsíčně. Své náklady si tak můžete na budoucí období přesně spočítat. Kanceláře k pronájmu od Scott & Weber se vyplatí.

Nezávazná poptávka

Zašlete nám svůj dotaz a nezávaznou nabídku obdržíte obratem nebo nás můžete kontaktovat na tel. čísle:
601 389 500
800 550 570 (zelená linka)