„Oslovit na založení firmy společnost Scott & Weber byla dobrá volba.”

Jana Pícková,
Ředitelka společnosti
Účetnictví on-line, s.r.o.

Osobní asistentka

Podnikáte a potřebujete jen občas pomoc s administrativou? Osobní Asistentka pro Vás může pracovat na dálku, Vy zaplatíte jen ten čas, který pro Vás skutečně odpracovala. Službu pronájmu administrativní pracovní síly je možné využít jednorázově nebo v měsíčních časových blocích od 10 hod výše.

Služby osobní asistentky

  • Vyřizování a zpracování dokumentů (tj. tisk, skenování, kopírování, faxování, obálkování, skartování, finišování, přepisy, příprava pošty k odeslání)
  • Vyřizování elektronické korespondence a telefonátů
  • Zajištění internetových průzkumů
  • Organizace a vedení kalendáře nebo mailového účtu
  • Vytváření textů, zpracování dat, tabulek report nebo prezentací, vedení knihy jízd, vyplňování reportů.
  • Objednání a rezervace hotelu, taxi, kancelářských potřeb
  • Pochůzky a vyřizování na úřadech

Jak služba Osobní asistentka funguje?

Úkol zadáte pomocí e-mailu nebo telefonu, po splnění úkolu vám zašleme informaci o časové náročnosti a Vašem zůstatku časového fondu.

Kdy je služba dostupná?

Disponujeme velkým týmem kvalifikovaných administrativních pracovnic. Služba je tedy nepřetržitě dostupná v pracovní dny od 8:30 do 17 hod.

Kolik mě Osobní asistentka bude stát?

Jednorázové využití…500 Kč/hod
Měsíční využití do 10 hod---350 Kč/hod
Měsíční využití nad 10 hod---250 Kč/hod

Nezávazná poptávka

Zašlete nám svůj dotaz a nezávaznou nabídku obdržíte obratem nebo nás můžete kontaktovat na tel. čísle:
800 550 570 (zelená linka)