Anděl Park Smíchov

Moderní kancelářské prostory v budově kategorie A vchodem na samém začátku Radlické ulice. Výborná dostupnost, přímo u metra Anděl, parkování v budově. Kanceláře a zasedací místnosti zařízené nábytkem, vybavené technologiemi a vlastní recepcí.

O budově Anděl park

  • Bussines Centrum Anděl Park je moderní kancelářská budova kategorie A postavena v roce 2007 přímo v centru Smíchova. Moderní centrum je architektonicky velice přirozeně napojeno k historické městské struktuře pražské metropole se všemi atributy a požadavky na současné podnikatelské, pracovní a životní prostředí.
  • Celková podlahová plocha Anděl Parku je 23.000 m2, k centru patří garáže pro 255 parkovacích míst.
  • Budova je plně pronajata, mezi nájemce patří: Scott & Weber, Johnson & Johnson, Hochtief, Whirlpool, Ferrero, Carl Zeiss, Imperial Tobacco.
  • Anděl Park sousedí s další prestižní centrem Anděl Business Media pronajaté mediální skupině MAFRA (MF Dnes, Lidové Noviny, Óčko atp)
  • Jídelna, kavárna a obchody v suterénu centra
  • Pronájem kanceláří Praha 5 splní všechny vaše požadavky.
  • 54 zařízených kanceláří
  • 3 zasedací
    místnosti
  • Budova kategorie "A"
  • Ekologicky šetrná budova
  • Relax & Business prostory
  • Stravování & kavárna v budově
  • Úschovna kol se sprchami
  • Parkování pro návštěvy
  • Blízko k letišti Václava Havla

Budova získala prestižní mezinárodní certifikaci za technický stav a management budovy v úrovni VERY GOOD****

Popis našich KANCELÁŘSKÝCH PROSTOR

  • 1.200 m2 plochy s 45 plně vybavených kanceláří a 2 konferenčními místnostmi pro až 16 osob
  • Světlé kanceláře vybavené moderním nábytkem,
  • Reprezentativní vstupní recepce
  • Copy centrum vybavené multifukční kopírovacími/tiskovými zařízeními
  • Vybavené kuchyňky
  • Prostory i kanceláře zabezpečené čidly, protipožárními systémy
  • Administrativní a IT služby pro klienty centra

Příznivý Ceník pronájmů kanceláří na Praze 5

Plně zařízená kancelář

* Akční nabídka 1 měsíc zdarma ( Uvedená cena je již proporcionálně propočtena a platí při uzaření smlouvy na min. 12 měsíců.) Uvedené ceny nezahrnují DPH v zákonné výši

Co je zahrnuto v ceně?

  • Nájem klimatizované kanceláře vybavené nábytkem s přístupem 24 hodin, 7 dní v týdnu
  • Nájem sdílených prostor - chodby, recepce, kuchyňky, toalety, relax zóna
  • IT kabeláž a infrastruktura
  • Základní služby poskytované recepcí na patře
    Zpracování příchozí pošty
  • Poplatky za elektrickou energii, vodu, vytápění, klimatizace
  • Úklid kanceláří, údržbu a ostrahu budovy
  • Využití vybavených kuchyněk
  • Přístup do copy centra a udržovaných zasedacích místností
  • Možnost umístění sídla společnosti do prostor centra

40% úspora v porovnání s pronájmem tradičních kanceláří

Denní kancelář

V ceně denní kanceláře je zahrnuto:

  • Denní pronájem plně vybavené klimatizované kanceláře v provozní době centra od 8:30 do 17:00 hod.
  • Prostor ve skříni /kontejneru pro uložení osobních předmětů a dokumentů.
  • Připojení k internetu (wifi nebo pevné).
  • Obsloužení Vašich klientů profesionálními recepčními centra.
  • Neomezená konzumace nápojů (kval. káva, čaj, mléko, voda) ve vybavené kuchyňce centra.
  • Přístup do relax zóny pro neformální schůzky.
  • Možnost využití reprezentativních konferenčních místností za zvýhodněnou cenu.
  • Přístup do copy centra vybavené síťovým multifunkčním zařízením pro tisk/kopírování/skenování.
  • V případě využití balíčku Denní kancelář + Sídlo společnosti KOMFORT/BYZNYS poskytnutí 25% slevy na Denní kancelář.

Obchodní podmínky:
Veškeré uvedené ceny neobsahují DPH. 
Nepravidelné pronájmy jsou nutné objednávat 48 hod. předem a k ceně se účtuje přirážka 10%. 
Služba Denní kancelář je poskytována pouze za podmínky volné kapacity v business centrech. 
Přednostní právo k pronájmu kanceláře má klient, který si objedná službu pronájmu - Plně vybavená kancelář.
Při využití balíčku Denní kancelář + Sídlo společnosti KOMFORT/ BYZNYS je minimální doba trvání 12 měsíců.

Konferenční a zasedací místnost

V našem kancelářském centru na Praze 5 nabízíme k pronájmu tyto tři klimatizované zasedací místnosti:

Hodinová sazba
více než 5 hod* 1-5 hod
Velká (12-16 os.) 500 Kč 750 Kč
Střední (6-8 os.) 400 Kč 550 Kč
Malá (4 os.) 350 Kč 450 Kč
* Tato zvýhodněná cena platí pouze pro klienty s platnou nájemní smlouvou se společností Scott & Weber.


Velká konferenční místnost pro 14(16) osob

Vybavení v ceně:
  • Uvítání klientů recepční centra
  • WIFI
  • Připojení k internetu (pevné)
  • Dataprojektor
  • Projekční plátno
  • Konferenční širokopásmový telefon
  • Videotelefon
  • Možnost videokonferencí
  • LED TV
  • Flipchart
  • Možnost využít kopírku, faxu, tiskárny
  • Možnost občerstvení s obsluhou
  • Možnost využití osobní asistentky

Střední zasedací místnost pro 6(8) osob

Vybavení v ceně:
  • Uvítání klientů recepční centra
  • WIFI
  • Připojení k internetu (pevné)
  • LED TV
  • Flipchart
  • Možnost využití kopírky, faxu, tiskárny
  • Možnost občerstvení s obsluhou
  • Možnost využití osobní asistentky

Malá zasedací místnost pro 4 osoby

Vybavení v ceně:
  • Uvítání klientů recepční centra
  • WIFI
  • Připojení k internetu (pevné)
  • Flipchart
  • Možnost využití kopírky, faxu, tiskárny
  • Možnost občerstvení s obsluhou
  • Možnost využití osobní asistentky

Internet & datová síť

Díky našim informačním a telekomunikačním službám, které většinou budují a využívají velké organizace, mají naši klienti přístup k inovativním high-end technologiím a platformám a to za zlomek ceny a bez starostí a problémů s konfigurací a údržbou.

Více o službě ICT Ceník

Telekomunikační řešení

Limit – přidělení vlastní telefonní linky a digitální telefonního přístroje

No limit – Služba Basic s neomezeným voláním v ČR na mobily a pevné a pevné linky sousední státy (SK, PL, AUT, DE).

Klíčové vlastnosti:

Přidržení hovoru. Zobrazování telefonního čísla a jména volajícího. Přepojení hovoru. Podmíněné přesměrování linek při nedostupnosti. Funkce DND (funkce Nerušit). Přeposílání zpráv v hlasových schránkách do emailu. Vzdálené vyzvednutí hovoru. Přesměrování linky. Funkce mobility. Možnost vytváření IVR.

Doplňkové služby

Telefonní operátorka: Telefonní linka obsluhovaná operátorkou přepojující nebo vyřizující hovory jménem společnosti.

Pronájem parkovacího stání na Praze 5

  • Vnitřní parkovací stání – Anděl City
    * Cena je platná v případě smlouvy uzavřené na RČ

    od 1 800 Kč/měs*
  • Vnitřní parkovací stání (přímo v budově centra)

    4 500 Kč/měs